Obchodní podmínky (platné k 1. lednu 2018)

Než se začtete do následujících řádků, rádi bychom předznamenali, že Obchodní podmínky nám pomohou předejít řadě nedorozumění. V těch zbývajících případech věříme, že dobrá vůle, klidná mysl a snaha o přátelskou dohodu jsou vždy tím nejlepším řešením. Budete-li mít proto jakýkoli problém (i pouhou pochybnost), co nejdříve se na nás obraťte a vše se pokusíme spolu vyřešit.

Řídíme se obchodním zákoníkem.

Objednání zboží a jeho úhrada
1. Zboží se zhotovuje na zakázku dle požadavků zákazníka, popř. je lze zakoupit z volných skladových zásob.
2. U výroby na zakázku je cena stanovována individuálně. Veškeré požadavky zákazníka jsou zaneseny v zakázkovém listu (cenové nabídce), který je spolu s cenou zboží a termínem dodání předkládán k odsouhlasení zákazníkovi. Ceny nejčastěji dodávaných obalů jsou uvedeny v ceníku na https://www.boxx.cz/.
3. U volných skladových zásob potvrzuje zákazník závaznost objednávky a souhlas s podmínkami prodeje okamžikem odeslání objednávky, v případě zakázkové výroby pak okamžikem odsouhlasení cenové nabídky.
4. Úhrada 100 % ceny zboží vyráběného na zakázku je prováděna předem. Zboží objednané z volných skladových zásob lze uhradit předem, popř. dobírkou.
5. V případě zasílání obalů do zahraničí je vždy požadováno zaplacení celé ceny zakázky předem.

Dodací podmínky
1. Dodací lhůta je stanovena na základě dohody se zákazníkem a je uvedena v zakázkovém listu (cenové nabídce). Dodací lhůta nezahrnuje dobu nutnou k doručení zboží.
2. V případě platby předem je zboží odesláno až po provedené úhradě, tzn. po připsání požadované částky na účet.
3. V případě, kdy nelze z jakýchkoli důvodů dodat zboží v dohodnuté lhůtě, bude o této situaci zákazník informován a další postup bude řešen vzájemnou dohodou.

Doručení a převzetí zboží
1. Zboží je v rámci České republiky doručováno prostřednictvím PPL a poštovné a balné za 1 balík je účtováno ve výši 145-175Kč (dle velikosti balíku). Na Slovensko jsou balíky zasílány prostřednictvím České pošty, poštovné a balné je stanovováno individuálně dle tarifů České pošty. Po předchozí domluvě lze zboží vyzvednout osobně.
2. Příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.
3. Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce.
4. Zákazník by si měl ve vlastním zájmu překontrolovat v co nejkratší době správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat výrobce.

Storno objednávky a vrácení zboží
1. Objednávka může být zrušena kdykoli až do okamžiku potvrzení zakázkového listu ze strany zákazníka.
2. V případě nevyzvednutých zásilek zasílaných na dobírku účtujeme 100 % storno poplatek z ceny zakázky, náklady na balné a doběrečné dle tarifu přepravce.
3. Zboží koupené z volně prodejně skladových zásob, tzn. zboží nevyráběné na zakázku dle požadavků zákazníka, lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zásilky. Zboží musí být zasláno zpět jako pojištěná zásilka (tzn. ne na dobírku). Zboží musí být nepoužité a nepoškozené. Zboží musí být dostatečně zabaleno, aby nemohlo být porušeno při přepravě. Po obdržení vráceného zboží bude vrácena celá zaplacená částka (mimo poštovného a balného) zpět.

Záruční doba a reklamace
1. Na všechny produkty z naší nabídky je poskytována záruční doba v délce 24 měsíců.
2. Záruka začíná běžet od okamžiku převzetí zboží.
3. V případě reklamace nás prosím neprodleně kontaktujte, abychom s vámi mohli dohodnout nejlepší způsob řešení vzniklé situace. Reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratším termínu, nejpozději do 30 pracovních dnů.
4. Zboží je nutné doručit na adresu dodavatele spolu s kopií faktury, která slouží zároveň jako záruční list.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
a) nesprávným nebo nevhodným použitím výrobku
b) nesprávnou údržbou
c) nevhodným skladováním 
d) poškozením při přepravě

Reklamace se nevztahuje na:
a) odstín barvy použitých materiálů odlišný od webového vzorníku barev
b) chybné rozměry uvedené zákazníkem jako podklad pro zakázkovou výrobu (doporučujeme proto pečlivě přeměřit i všechny výstupky - podložky, vystouplé ochranné mříže, ochranné rohy apod.; zároveň doporučujeme uvádět přesné hodnoty bez jejich navyšování)
c) poškození zboží při přepravě

GDPR
Kontaktní údaje, o které vás žádáme v souvislosti s realizací zakázky, slouží pouze pro naši archivaci zakázek a vystavení potřebných dokladů. Obchodní nabídky nezasíláme a data neposkytujeme třetím osobám.